Je Mailbox de Baas!
Geschikt voor:
korte beschrijving
Geschikt voor:
korte beschrijving
Geschikt voor:
korte beschrijving
Globaal
Ondertitel
Benoem hier in het globaal de minimaal volgende punten:
- Voor wie is het geschikt
- Waarom is jouw workshop de oplossing
- Waar gaat de workshop over
- Wanneer en waar vindt het plaats
Creëer ook schaarste: geef aan dat er maximaal x aantal plekken zijn (een op=op situatie). Zorg bij ongeveer 4 à 5 regels tekst voor een witregel en maak belangrijk woorden dik gedrukt. Op deze manier blijft de informatie voor de bezoekers duidelijk en overzichtelijk.
Pijnpunten benoemen
Ondertitel
Een korte inleiding waarin je benoemt wat de klachten zijn van een potentiële klant. Dus voor wie is deze workshop geschikt?
- Benoem puntsgewijs zo'n 5 à 6 pijnpunten
- Maak de punten specifiek naar jouw doelgroep toe
- "Stress ervaren" is bijvoorbeeld te globaal
- "Stress ervaren op werk ondanks dat de werkdruk niet hoog is" is een specifieker herkenningspunt.
- Kernwoorden kan je dikgedrukt maken.


Wat de klant graag zou willen
Ondertitel
Vermeld hier het gewenste resultaat van jouw potentiële klant. Wat zouden ze graag willen?
Benoem hier nog niet specifiek wat het resultaat is wat ze met jouw workshop behalen.
- Benoem puntsgewijs zo'n 5 à 6 punten met gewenste resultaten
- Maak de punten specifiek naar jouw doelgroep toe
- "Lekker in je vel zitten" is bijvoorbeeld te globaal
- "Het leren herkennen van stressmomenten op je werk en " is specifieker.
- Kernwoorden kan je dikgedrukt maken.
Jouw workshop als oplossing aanbieden
Ondertitel
Hier bied je dé oplossing aan, namelijk jouw workshop! Probeer te benadrukken dat bovenstaande gewenste punten met jouw workshop bereikt kunnen worden. Benadruk wat jij aanbiedt! Houd het concreet en compact: het moet voor de bezoeker duidelijk zijn en niet te langdradig worden aan informatie.

Kernwaarde 1
Leg kort kernwaarde 1 (wat jouw workshop aanbied) uit

Kernwaarde 2
Leg kort kernwaarde 2 (wat jouw workshop aanbied) uit

Kernwaarde 3
Leg kort kernwaarde 3 (wat jouw workshop aanbied) uit
Het resultaat van jouw workshop
Ondertitel
Hier gaan we verder in op het resultaat van een klant na het bijwonen van jouw workshop. Richt je vooral op het leven na de workshop: bijvoorbeeld “zelfstandig met stress om kunnen gaan op werk”. Probeer hier ongeveer 5 à 6 punten weer voor te gebruiken.
- Punt 1
- Punt 2
- Punt 3
- Punt 4
- Punt 5
Hoe het programma eruit ziet
Ondertitel
Elke donderdag
Van 10.00 - 16.00 uur
Huppeldepup straat, te Huppeldepup
Lunch inbegrepen
Programma
10.00 – 10.30 Kennismaking
10.30 – 12.30 Aan de slag
12.30 – 13.15 Pauze/Lunch
13.15 – 16.00 Aan de slag (2)
Leg uit hoe het programma er ongeveer uit ziet. Wat ga je doen, wat kunnen klanten verwachten.
Vermeld ook als er bepaalde verwachtingen/eisen zijn: bijvoorbeeld een laptop meenemen, of bepaalde opdrachten maken, etc.
Over Ela
Mijn naam is Ela Grooteman, moeder van 2 tieners en gedreven om mensen verder te helpen, echt verder. Ik vind het heerlijk om jou te laten ontdekken hoe je efficiënter kan werken.
Dit doe ik onder andere met de training Je Mailbox de Baas. Voor veel mensen is de mailbox een constante stressfactor. Als je Outlook opent gaat het vaak al mis en die mailbox kan je de hele dag bezig houden. Stress is zonde van je tijd en energie. Daarom help ik je graag met gerichte actie om jouw mailbox leeg te maken en te houden.
Anderen omschrijven mij als praktisch, harde werker, aanpakker, communicatief vaardig, creatief, gezellig en deskundig. Ook tijdens de training vind ik humor belangrijk. Met annekdotes en voorbeelden neem ik je graag mee op pad zodat jij straks altijd een lege mailbox hebt en Outlook voor je laat werken (ipv andersom).

Testimonials
Ondertitel






Product en prijs aanbieden
Ondertitel
Veelgestelde vragen
Beantwoord deze vraag.
Beantwoord deze vraag.
Beantwoord deze vraag.
Beantwoord deze vraag.
Beantwoord deze vraag.
Heb je nog een andere vraag?
Laat een berichtje achter. Je krijgt altijd binnen 48 uur een reactie!